Om mig

Jag är en utrotninghotad haj art, jag är släkt med hammarhajhen fast har bättre motorik och hjärna. Mitt namn: Mammarhaj Lever med min familj i korsberga och just nu tar jag hand om min lilla "Bläckfisk" samt hennes lillasyster "sjöstjärna" Och jag får stor hjälp av min sambo "flasknosdelfinen" Diddis!

fredag 15 januari 2010

Träsket!

Jaha, ännu en dag i sömnlösa träsket..... geggigt och det luktar illa. Börjar misstänka på lukten, att de som lever här spyr och bajsar ofta. Och i detta simmar jag och försöker känna mig fräsch och smidig, när jag snarare ser ut, och känner mig som en överviktig knubbsäl. Dessutom ska man sova i "skiten" också!!!!
Och inte nog med elände så ska man försöks härda ut iallafall minst 6 mån.
Sedan kommer nog tidvattnet och hjälper mig hitta en öppning och spolar ut mig till havs igen. Där man ska försöka hitta en bra strand att jobba på som "badvakt". Detta medans Delfinen simmar in i träsket och försöker hålla i armarna på bläckfisken samtidigt som sjöstjärnan ska börja förflytta sig.
Ja jag säger då det.....

Livet är hårt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar